LUCIA PÅ SJUKHUSET

Lucian på sjukhuset idag gick jättebra ! Till en början iaf.
Efter typ 25 min gav jag upp. Hade haft jätteont över bröstkorgen typ sen vi började.
Jag stod inte ut längre. Känslan var som om jag spände magen hela tiden och inte hade tillräckligt lång
hals för att kunna andas. Så jag satte mig ner på en stol och bröt ihop.
.
Tur som jag har så är jag ju på ett sjukhus. Så en sköterska såg mig på en gång så hon tog hand om mig.
Först förde hon in mig på ett rum så jag fick ligga lite och förklara vart jag hade ont. Sen kom det flera
sköterskor in i rummet och dom beslutade att skicka ner mig på akuten. Så jag fick åka rullstol ner till akuten. Jag tycker det är så himla pinsamt att åka rullstol..
Ja så tog dom stick-i-fingret prov och kissprov och puls, och så kollade dom om jag hade feber. Så tog dom blodtrycket.
Efter ett tag mådde jag genast mkt bättre och jag och mamma gick till receptionen och sa att jag vela gå och det fick jag. Jag gick igenom hela sjukhuset bort till hissen och tog hissen upp och när jag precis kom ur hissen gick luciatåget förbi. Jag hakade på där och kände att jag genast kunde leverera mkt bättre än innan av min röst !
Men då var det bara en kurva kvar :( Så jag missade halva typ :( Fett tråkigt !
Men sen när jag skulle hem mådde jag bra och nu har jag bara suttit och inte gjort nåonting hela dan.
Puss, ingen bild för sitter vid brors dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu