SÅNGLEKTION

Sitter och lyssnar på när jag spelade in "lyssna till ditt hjärta" på min sånglektion, haha hemskt !
Låter bättre när jag hör mig själv när jag sjunger än när jag spelar in.
Skrev nyss på facebook att min blogg inte är död. Men de är snart jag. Fan suttit vid datorn sen jag kom hem.
Typ tre :thumbdown: (!!)
Men vad ska man göra då om man inte har något att göra ? :(
Tror nog jag ska fixa min tvätt som blev klar i går och så ska jag fixa lite på mitt rum :) !
Nån som vill hitta på något med mig ? :love:
Puss vare ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu