Sjuk eller frisk? That´s the cuestion !

Haha , bra va ? ;)
Nej men seriöst, imorgon vill jag till skolan ?!
Haha kändes konstigt att säga det där. Men ska snart kolla om jag har feber, har inte haft det tidigare idag så jag måste kolla nu så jag vet om jag ska ställa klockan! Vart hemma idag och igår, ganska skönt men fan vad trött man blir av att inte göra nånting ! Haha :p Jag måste till skolan imorgon och fortsätta på min julklapp på slöjden !
Jag orkar inte skriva med och det lät svagt som om mamma ropa att det var mat, så pusshej !
Ni två äcklar mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu