SKOLAN

Kom nyss hem, varit i skolan och sen varit lite i Noret med mamma.
Jag hatar min hosta :( Inatt kunna jag verkligen inte sova !!
Och pinsamt att sitta och hosta i skolan. Tkr verkligen synd om dom i min klass, som
får stå ut med min hosta och lida med mig. Tkr verkligen att det är irriterande när någon hostar,
och så tkr jag att det är sjukt pinsamt :( !
Hoppas mamma åker och hämtar ut hostmedicin åt mig för dom vi har hemma blire ju bara värre av.

Nu-vet-jag-inte-vad-jag-ska-göra-för-jag-har-sjukt-tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya<3

2010-12-20 @ 21:00:19
Postat av: Hanna Skattberg

Dagens blogg är snart uppe på bloggen, vem vet de kanske är du som vinner(;

2010-12-21 @ 15:10:53
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu