GLÖMDE EN SAK

Kom på att jag glömde att berätta att jag fick MVG på mitt engelska prov!!! UNDERBART
Mitt första MVG (a) Sen fick jag reda på att jag fick VG på mitt so jobb + att jag visat att jag kan det vi håller på med (världskartan ritades) och att jag visar stort på fakta kunskaper :D
Haha kan de bli bättre eller ;D ? Två bra resultat på en dag. Och ni får inte skratta men jag stod bredvid våran engelska lärare när hon räknade mina poäng, för först hade jag bara 66 och det var VG , sen gjorde jag hörövningen som jag inte hade gjort, då blev det + 8 poäng, och gränsen till MVG va 71 och jag fick 74 :D Och maxpoäng var lixom 79!!! Och gissa vem som höll på svimma ? Jo jag!!
Aldrig varit stolt över mig själv förns då !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu