godmorgon

Eller jag har vell varit vaken ett tag, sov hos Julia B med Julia D, mysigt !
Haha J.D , fyfan va jag vill lägga upp alla bilder på dig ! :o
Hahha har hur många som helst som jag satt och tog på henne !
Och så var inte jag och J.B trötta, så vi typ skratta åt allting medans J.D typ låg och sov.
Då kleta J.B mascara i ansiktet på J.D, sen gjorde J.D det på mig?!
Aja kul kväll iaf, tack tjejer för det ! :D
Funderar på att gå och äta frukost :p och får se om jag får träffa min älskling nå idag,
eller om han skulle till Borlänge.
puss..


failbild men jag bjuder på de

Kommentarer
Postat av: Emma Wellert ♥

Sötisen! ♥

2010-11-04 @ 14:40:31
URL: http://wellertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu