hemma

Nu är jag hemma efter att ha sovit hos emelie. Kvällen bestod av många skratt som vanligt och vi kollade på new moon :D
Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt, ska snart duscha iaf. Sen ska jag nog fortsätta att städa mitt rum som jag blev avbruten med igår när mamma skulle börja måla trappen och om jag fortsatte städa så skulle jag bli fast på övervåningen i några timmar, och de vela jag ju inte, så hade inge val.
Imorgon äre skola sen i veckan händer de vell inte så mycket. Match på Fredag & Lördag.
På fredag halv åtta (?) hemma, och på lördag kvart i tolv i rättvik :)
Nu ska jag gå och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu