LÖRDAG

Godmorgon på er

Som ni läste i tidigare inlägg så äre över nu. Mellan mig och min pojkvän tim. Han har varit otrogen mot mig och det accepteras inte! Men nu är de som det är och jag är glad att jag upptäckte det så han inte fortsatte ljuga för mig!

Idag äre ju lördag och då ska mamma och grannen ha en liten fest. :D
Och jag ska vara med och hjälpa till och vara utklädd till städerska !? Några tips på hur jag kan fixa håret ? Skulle locka det med skruvlockar men sen hittar jag inte min skruvlocks tång som antagligen mamma lånat för länge sen. Men jag tror jag ska ha kameran i handen och knäppa lite kort på allas utklädningar !

puss!

bjuder på en gammal blond bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu