skriver av mig lite

Sämst uppdatering, jo jag vet. Orkar inte, har inte tid eller vill inte. Så äre och det får ni stå ut me, jag bloggar när jag känner för det eller har enormt tråkigt.
Idag slutade vi 11,20, ingen so alltså. Efter skolan blev det stan, sen åkte jag och pappa och kollade på en jacka, men jag hittade ingen jag vela ha, eller jo, men den tkt pappa va för dyr så det blir nog kupolen nästa helg ist !
Efter de skjutsade han hem mig så åt jag lite och satt lite vid fb, sen hämtade Bergman upp mig så åkte vi till samlingen som var 18,30. Matchen gick suuuper ! + att neger sandra var där, så henne fick man träffa som man inte träffat på typ tre veckor snart :)
Imorgon äre match i Rättvik kvart i tolv, så rättvikarna kan vell masa sina rövar och komma och kolla :) ?
Sen har jag också kommit på att vi inte haft prov på jäääääte länge :O Men snart blire vell massa :p
Jaja, nu ska jag sluta blogga. Ska nog fixa lite med bloggen, den är såååå ful !
du får mig att le

bild på laget för typ tre år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu