bio med emelie

Snart bär det av på bio med älsklings emelie ! :D kulkul ;) Vi har faktiskt inte gjort nånting på hela helgen :O
Och jag är så säker på att jag sett den här filmen förr:

I Rymden Finns Inga Känslor, det här är det jag kommer ihåg när jag tydligen sett den förr :P
Han har typ en sjukdom som gör att han måste gå efter ett schema, och han bor tillsammans med två som typ tar hand om honom. Och en dag kommer den andra killen hem och då sitter sjukdoms killen i köket och väntar och säger : Det är(tjejen som dom bor med) som ska laga mat idag! Vart är hon!!?? Då säger den andra typ att hon har flyttat och drar sjukdoms killen till tjejen där hon nu bor. Och hon säger att hon aldrig mer kommer tillbaka.Och sen typ smäller igen dörren.  Och så har dom ett schema på väggen, en RÖD STOR CIRKEL ,

nu ska vi se om jag har rätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu