DÅLIG BLOGGDAG

jag vet att jag inte kan skylla på det men så äre.


Idag är en sån dag som man inte har lust att sitta och blogga, datorn kan jag lixom sitta vid hur mycket som helst men inte blogga.

Min dryga lillasyster kom hit nyss och vart jättechockad för att mamma har gjort om i hennes rum. Har varit skönt när hon varit borta. Sorry. Men har lixom bara varit jag mamma och perra hela veckan. Skitskönt. Aja , imorgon äre skolan. BALLE . inte kul !
Efter skolan imorgon blire hem och äta och allt, för kl 19,15 så ska jag på ryssa och kolla på matchen som sänds live på tv4+ ! Så missa inte det! Viktigt !

hejsålänge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu