min bästavän

Tänkte bara skriva lite om min vän som betyder så himla mycket för mig och aldrig nånsin sviker mig !

JULIA DAHL
Julia, du betyder väldigt mycket för mig ska du veta !
Du har aldrig nånsin svikit mig, som andra människor har.
Jag har aldrig nånsin behövt förlåta dig, och det är jag glad över.
Vårt ända bråk var löjligt! Jag kommer inte ens ihåg varför vi bråkade.
Men det var i femman eller sexan och nu har vi mognat ifrån det!
En vän som du vill alla ha, Julia <3
När jag inte har träffat dig på länge så saknar jag dig nå enormt.
Det måste du förstå. Vi är ganska ofta, men ändå så känns det som vi aldrig är.
jag vela bara säga att jag älskar dig Julia.
En vän kan man älska, en vän kan man hata.
Du är en utav dom som jag aldrig kommer rata! <3

"citatet" skrev jag själv

Kommentarer
Postat av: julia

men gumman du är så underbar!! JAG ÄLSKAR DIG ÖVER HELA MITT <3



isabell <3 julia= äkta vänskap!

2010-10-10 @ 17:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu