RYSSA SNART

Ja jag ska snart dra till ryssa, (Unihoc Arena) och kolla herrmatchen som sänds live på tv4 + sport ?
Det ska bli kul :) En till rolig sak är att det är det så kallade "röda havet". Man ska alltså ha röd tröja på sig. Gärna match tröjan :) Så om ni ser mig så har jag nummer 20 (?) på min tröja. 19 fanns inte iår :( sad !
Men jag klarar mig :) Jag är inte som sandra törnqvist som vart wierd när inte 15 fanns. :P Haha , sen när det fanns , nej då vägrade hon att prova för den skulle tydligen vara för liten på henne :P
Aja, bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu