TVÄTTA TVÄTTA VARJE LÖRDAG

Jo jag funderar på det just nu , men fatta tråkigt ?
Vi har nån jävla läxa om det på hemkunskapen vilket betyder att jag måste tvätta flera tvättar eftersom man måste dela in tvätten i kulör, vitt och svart vilket jag aldrig gör ? :S
Och så blev jag förvånad när några i klassen, speciellt Angelica och Sandra ALDRIG hade rört en tvättmaskin och inte visste hur man satt på den ? BORTSKÄMDA SNORUNGAR ;)
Haha ska bli kul och se hur dom klarar det ! :) Men man ska förbehandla och efterbehandla också :O Och idag fick jag veta att kontakten till vårat torkskåp och till torktumlaren har brunnit så det kommer ta åratal för att mina tvättar ska torka -.-'
Så här kommer det se ut när jag ska tvätta  :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu