nyvaken

godmorgon , eller .. ?


hejsan :D vakna för ett tag sen men känner mig ändå nyvaken, jag sitter här och lyssnar på musik och kollar runt lite :D asså det är så jöävla synd att jag har fäst mig vid kissies blogg.. gillar verkligen inte hon som person, en jä*la bitch ää hon !
aja, mitt problem -.-' vill egentligen inte läsa hennes blogg men hur fan ska jag kunna hålla mig undan från det,
och föresten så skulle man kunna bojkotta hennes blogg en dag, fyfan va kul !
men iaf ,
jag vill ha en systemkamera ! :O shit va jag e sugen !
skulle aldrig få en från mina föräldrar :/
men men sånt är livet,
ikväll äre ju ungdomsfest på parken , vilka ser man där :D ?

Kommentarer
Postat av: Line

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-11-04 @ 21:23:29
URL: http://line.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu