sorry dålig uppdatering

Jo nu äre såhär att inatt sov jag hos Emelie och han tyvärr inte blogga, vi kollade lite på Grace som var ganska sjuk film och äcklig, den tkr jag att ni ska se !
Ja men iaf har det inte hänt nå kul, eller jo, har inte tränat nå i veckan tack vare min fot. Får se om det blir nå imorgon, jag och mamma har ju ändå skjuts dag så jag måste känns det som. Snart ska jag äta crépes eller hur fan det stavas, sen kolla på Idol !  Nu ska jag ägna ett inlägg till Linnea som fyller år idag och ida som fyllde år för en vecka sen !
Här är deras blogg ! http://iduslinneus.blogg.se

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu