tjeeeeenare

sorry för att jag inte bloggade tidigare idag, men jag har inte haft tid.
Nyss kollde jag på en film som heter Allt en tjej vill ha.
Riktigt bra film asså ;) Den borde ni se :)
Ja men iaf kvällen igår.
Den var as bra. Fast musiken sög verkligen i början, och sen till slutet blev den hur grym som helst!
Det var jävligt lite folk där vilket var lite tråkigt :(
Men vi bowlade ju också :) Eller ja, jag och patricia bowlade. Emelie vela inte.
Jag vann över patricia bara för att jag är bäst :DDDDDD
Haha nejdå pia, vi vet att du är bättre än mig egentligen (a)
Snart ska jag nog ta en dusch eller om jag gör det ikväll.
Och imorgon vill jag verkligen inte till skolan!
Jag hostar lite då och då och då låter det inte bra kan jag ju säga :(
Och nu håller jag på kokar ihjäl, hoppas jag inte har feber..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu