trött efter en kort helg

Ja, igår vare hockey, vilket man skäms väldigt mkt över hur mora är så sämst som det går att bli i allsvenskan, var där med lite kompisar, efter drog jag med jessica som skjutsade hem mig. Därefter var jag ensam hemma hela kvällen. I fredags sov jag hos Emelie, vi kollade på the grudge, 1, 2 & 3. Sen skulle vi kolla på grace men det han vi inte :( Imorgono är det skolan igen :( Hittade en jacka på intersport som jag vill ha (a) , men nu ska mamma betala min innebandy säsong som är dyyyyr som f****n, och då kommer jag inte få den :( tror jag iaf, ska fortsätta att tjata på mamma..
Sen behöver jag nya skor också :)
Nu orkar jag inte skriva något mer, hejdå :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu