Godmorgon..!

Har ni sovit gott ? Stackare som ska till skolan när man själv kan ligga och lata sig en hel vecka till ;)
Vi fick lov i torsdags och börjar igen nästa måndag :) SKÖNT!
Även fast vi har sovmorgon så vaknar jag grymt tidigt, och kan inte somna om som vanligt.
Så det blir att gå och sätta sig vid datorn! :D
Kom ner och skulle sätta mig vid datorn och hade satt på mig shorts och linne, och såg att
det var hur kallt blåsigt och molnigt som helst, så det var bara att sätta på sig mjukisar och en t-shirt.
Tråkigt de.
Idag ska jag träna :) ! Grymt taggad eftersom jag inte kunde träna förra veckan tack vare en lätt lätt hjärnskakning.
Men det är bra nu, förutom en söt liten bula i pannan :)
Men tro om man skulle göra sig lite frukost nudå ? :) Låter bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu