knyter skorna nu, bye

Nu ska jag snart lämna huset och bege mig mot bussen med resväskan,
pinsamt som fan kommer det att bli. Tycker ändå det inte är så mkt packning,
brukar ha så "mkt" ju ;)
Men har fortfarande inte kommit på om jag kommer att komma in i bussen med min väska eller
om jag måste göra som dom med barnvagn, pinsamt isf :p
Jessica ska ju också åka buss, fast hon hade inga stora väskor, önskar ibland att jag kunde vara
duktig på att packa mindre, som hon. Men nej, klart har jag med mig halva garderoben, great!
Önska mig och hela laget lycka till nu ;) ! Troligtvis kommer vi hem med ytterligare en vinst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu