allt är deras fel, eller hur?

Har varit den segaste dagen i hela mitt liv idag.
Bara legat i sängen med världens värk i svanken/ryggen.
Har också vaknat inatt och typ skrikit lite, och då har man fan ont?!
Har kollat på tre filmer till tidsfördriv, och sovit två timmar. Det behövdes verkligen, är helt slut!
Var nyss upp på Maxi med Michelle i sista minuten och köpte lite godis, så snart går jag väl och lägger
mig och kollar på Borat. Aldrig sett, men har hört att den är kul.
Måste börja vända på dygnen snart igen, skolan börjar ju om 18 dagar?!!
Näj, var bara tvungen att visa lite vilken färg jag fick igår i Rättvik på axlarna/armarna/brösten.
Och ansiktet, ja jag har inge smink på så stirra inte på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu