FIX UP YOUR FACE

Hejsan ! :)
Nu har jag tränat och duschat, också blåst och plattat ner håret lite grann, annars ser jag ut som
ett troll imorgon och det vill nog ingen ;)
Är det nu man ska plugga till provet imorgon? Tror nog det.
Böckerna ligger här bredvid mig och ruttnar, seriöst är det någon människa som tkr om Spanska?
Förutom min lärare då..
Provet ska handla om att man ska berätta om sig själv, mitt kommer vell typ låta något såhär;
Hola! Me llamo Isabelle y tengo catorce anos. (med krusidull på n så blir det som nj)
Vivo en Mora en el centro de Suecia en Europa (?)
Tengo cuatro hermanos, una hermana y tres hermanos.
Se llama David, Rebecca, Dennis y Jakob.
Mi color favorito es azul y mi comida favorita es tacos.

Ungefär så fast mkt mer, eftersom det är prov.
Synd för er om ni inte fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu