FÖRKLARING, FÖRST OCH FRÄMST

Tänkte bara säga att jag ska förklara varför de blir så tråkiga inlägg utan bilder.
Och det är för att jag sitter vid brors dator och där har inte jag några bilder. Så ni får nöja er med reprisbilder
ibland som jag har i arkivet :)
Nu ska jag snart gå till saknade Julia Dahl och vi ska åka ner på stan och träffa Jenny :)
Så, kan inte skriva nå mer nu.

UPDATE: FÖRLÅT JULIA, ATT JAG SKREV DAHL. MENADE JU ÖGREN ;)

Saknar min älskade Denice. Tiden med dig förr var underbar. Alla våra minnen :love:


Länk till Denice :love:

Kommentarer
Postat av: Denice

Jag saknar dig jätte mkt Gumman, vi får ta o börja umgås igen!

Och sen får vi inte förstöra det den här gången "/ <3

2011-02-06 @ 16:59:07
URL: http://deniceanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu