GODMORGON?

Vaknade elva idag, första dagen på hela veckan som jag kunnat sova ut,
även fast jag varit ledig igår och hade sovmorgon varenda dag :/
Sitter som vanligt och lyssnar på musik i mina hörlurar :)
Idag ska jag nog inte göra nånting, för jag orkar fan inte !
Skulle vela varit med massa saknade vänner men är så trött efter denna vecka !
Just nu i detta hus håller vi på att tvätta upp all tvätt som bara legat.
Så det är fullt kör på att para ihop strumpor, så hela köket är invaderat med strumpor på både bord
och golv, HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu