IM SAILING IN A BOAT.

Haha, ja jag har tråkigt.
Men fan vad kul gårdagen var i Grönklitt!
Den sista timmen vare jag, Hannah, Felicia, Emma, Carro, Adde, Wille, Orre, Alex & Erik.
HAHA fan vad jag skrattade ! Helt sjukt ! Och idiot-Erik som bara förstöde för mig i skogen hela tiden!
Vart också lite konstig stämning ibland (a) Haha, Hannah är sämst att åka skidor kan jag tala om!! :D
Nu tänkte jag lägga ut lite bilder, vissa har Hannah redan på sin blogg men inte alla: ;)
Första liften upp för lilla barnbacken mot sydbacken (?)
Liften upp vid mellanbacken
Utsikten bakåt i mellanliften
Var inne i skogen mycket och Hannah vare alltid som åkte först, hittade henne såhär..
Sen lite längre fram igen..
Norrbackens utsikt :love:
Utsikt över Sydbacken (?)
Utsikt över sydbacken (?)
Liften vid Sydbacken (?)
Barnbacken ståendes vid sydliften.
UNDERBAR DAG MED UNDERBART VÄDER

Kommentarer
Postat av: patricia

söder backen, fast typ samma ju ;)

2011-02-12 @ 22:13:52
URL: http://patriciam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu