LÖRDAG

Hejsan ! :)
Idag ska jag till Orsa och kolla när dom får stryk tydligen.
Men måste nog duscha innan, eller jag gör nog det ikv när jag är ensam.
Ska locka håret tänkte jag, var så himla länge sen! :)
Om jag ska hinna allt måste jag snart börja, ska fråga om vi kan äta frukost nu också :)
Asså jag får ju äta när jag vill men mkt trevligare att sitta hela familjen vid frukostbordet samtidigt :)
Så jag ska vell börja med det nu :)
Och ikv är jag som sagt ensam hemma om inte min bror är hemma då, men de tror jag inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu