PRAO

Har prao hela denna vecka. Ska bli så himla skönt att komma bort från skolan i en hel vecka.! :)
Den sista tiden har varit underbar med ledigheter.
V.6 (förra veckan) Hade vi en härlig skridskodag på onsdagen och en friluftsdag på fredagen som jag lagt ut bilder på :)
V.7 (denna vecka) PRAO
V.8 Skola som vanligt, tror jag iaf. Tror vi är lediga på fredagen :) !
V.9 SPORTLOV, inte en dag för tidigt!
Kickboxningen gick bra igår men var lite drygt då och då, uppvärmningen var vell drygast :p
Vi jobbade mest med kondition sa hon denna gång :S Jag bah NEJ !
HAHA, men vi hade mkt spark och slag träning :) Får se om jag går nästa vecka.
TVÅ TIMMAR HÖLL VI PÅ MED HÅRD TRÄNING.
Ska för skojs skull springa och väga mig (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu