HUH

Goderafton här inne båd herre och fru

Nej nu är det inte lucia längre, så nu skippar vi sånt snack.
Fan det är bara tre dagar kvar tills vi börjar skolan igen :(
Tiden har gått så fort! Tror jag ska lägga mig tidigt ikväll.
Hoppas älsklingen sover här imorgon. Annars får jag damp.
Föresten, nu har Julia & Frida piercat sig. Julia tyckte inte det
gjorde så ont som hon trodde &  Frida tkt typ att det gjode ont.
Men tro mig, det är fan värt all smärta i början.

Jag har haft min piercing i åtta månader och jag märker knappt att den finns där.
Det gör verkligen inte ont nu!
Nu ska jag nog plocka undan lite skit på mitt rum, fast först ska jag spela en sista låt på min keyboard.
Tänd ett ljus (a) Vet att jag inte skulle snacka jul men den är så lätt och skön att sjunga för min röst nu när
jag är så hes som jag är, så det får bli den ! :D


skärmsläckaren på min telefon

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem? :(<3 finns<3

2011-01-09 @ 15:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu