RUUBRIK

Nu sitter jag här ny duschad och väntar på att förhoppningsvis mamma ska blåsa mitt hår.
Innan det ska jag tjocka i mig en fetto semla med vaniljkräm, hatar verkligen mandelmassa haha :)
Aja min dag..
Dagen började med idrott som jag inte var med på eftersom jag var nära att stanna hemma, sen var det engelska som gick ganska snabbt. Vi håller på att lyssnar på boken The River.
Sen blev det matte. Vikarie -.-

Haha, när det gått ungefär en halvtimme så frågade jag och Emelie om vi fick sätta oss i matsalen och jobba, och såklart fick vi det! :) När vi gick dit luktade det bränd macka i hela skolan. Efter tio minuter gick brandlarmet. Fan vad rädd jag blev först. Sen kom vi på att det måste varit den jävla mackan. Så vi sket i att röra oss någonstans.
Lixom mattanten och karin och dom som satt på bänken utanför rörde sig ju inte, så jag gick mot skåpen och då möts man typ  5-6 klasser som kommer springande från det hållet, så vi fick lov att gå ut ändå -.-'
Och jag stod och tvekade om jag skulle ta med min väska eller inte.. lix ingen annan tog med sin väska, så varför skulle jag men shit? Jag vela inte lämna den där om de brann :o Men alla vägrade att ta sin väska, så då sket jag också i det.

Väl ute hör man den jävla brandbilen och då blir man ju bara ännu mer rädd :o
Men efter typ en kvart så fick vi gå in. Och ni ska veta att det storsnöade med jordens största snöflingor.

Senare på dagen fick jag veta att det typ kostar 10,000 att ta dit brandbilen i onödan :o
Och då kommer ju fan bara våran skola bli ännu sämre :o Säkert ingen friluftsdag heller :o

Haha den här styckesindelningen skulle min svenskalärare sett, jag är sämst på det och hon skriver alltid till det när jag skrivit en lång text att jag måste använda styckesindelning.

Kommentarer
Postat av: patriciam.

jag brukar tänka på att man ska använda styckeindelning om man börjar skriva om något annat, brukar funka bra :D

2011-01-18 @ 21:05:20
URL: http://patriciam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu