ååååhh, let´s twist again

... jag bara älskar sånna här låtar!
Älskar när man bara kan vrida upp och sheaka (?) till gammal musik.
Det här är alltså en gammal favorit.....> yeaaaah
.
Min dag, öhm... Jag har följt med Jessica & Rebecca från Umeå till kråkberg, för att dom ville bada,
själv hoppade jag över det! Sedan vart de så jä*la varmt, och då kände jag för att bada, så
Rebecca (från umeå) följde med ner och badade på Tingsnäs, blev lite snabbt bara, eftersom det
var så jävla kallt. När vi kom hem, fikade vi lite med dom andra, och nu har vi nyss varit och handlat
till grillningen, som vi typ tio pers ska ha :) !
Senare kanske jag hittar på nå med Jennifer & Mathias! :d
Ha en bra kväll! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu