dadadum

Asså, så dålig så man går och sjunger på den, HAHA.
Jedward - Lipstick
Jag börjar få lite panik på Gossips, om typ någon ville veta.
Hon/han har inte uppdaterat på typ flera månader, och jag som var så jävla beroende av
den bloggen. Men tydligen har personen varit sjuk en längre tid, och sagt att allt snart är uppe,
lovat massa datum och sagt att det går framåt, så man väntar bara på en uppdatering nu!
Aja, nog om han/henne.
Har kollat på inspelningen från finalen i paradiscupen mot Övik typ 2010 tror jag, haha & shit vad dåliga vi var.
Måste säga de, vi var grymt mycket bättre än dom, och hade mer chanser, men fan vad vi har utvecklats sen
då?!
Tror föresten jag börjar bli sjuk, har ont i huvudet, och är tjock i halsen. Är varm som fan i kroppen och
låg nyss med mysisar och tröja under täcket, och frös ändå.
Så nå fel är det.. Och de här vädret gör ju så att jag inte kan träna någonting, börjar få riktig panik på det,
för jag har INGEN aning när vi ska ha nästa test. Och mamma har semester, och hon får all info via jobbmailen,
så jag vet fan ingenting. + med att jag är sjuk fan hela tiden nu, så har ju inte kunnat springa nå mycket heller.
Fan jag vet vem som kommer få det jobbigt på testet..
Usch, orkar inte prata om det mer.. Måste äta nå, har inte ätit frukost än, och åt lite kött och pommes frites igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu