håme sweet håååme.

Hemma igen!
Tog en dusch, sen kom David, hans kompis Robert och hans tjej och hämtade mig!
Åkte till ett ställe och satte oss i Robert´s båt och åkte runt i den på kajen.
David åkte ring efteråt. Så ni som var på kajen och såg de, kan ju fatta hur kul de var!
Var påväg till Orsa för att bowla, men de gick inte eftersom jag var under 18, så då fick jag inte..
Är hemma nu iaf! Ska nog snart kolla på film och sen sova.
Har lust att sova bort hela dagen imorgon så det blir söndag någon gång....? ;)
Men imorgon ska jag städa hemma, sen åka och handla inför "kalaset".. så de går icke.
Men hoppas på att dagen går fort ändå ;)
.

Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-01 @ 23:08:56
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu