hellu cooolers.

Sorry för sen uppdatering idag, men sov till elva, sen åt jag och sen dess
har jag varit fast vid tvn i cirka två timmar och kollat på fotboll!
Fan så grymt att Sverige är vidare till semifinal! :D
Har ont som fan i knät sen igår när jag sprang utan knäskydd, usch!
Får tänka på det nästa gång!
Vädret idag är piss, men de börjar bli blått på himlen nu, haha :)
Ska nog stoppa i Photoshop skivan som jag fick med till min kamera,
och se om de är nå för mig :)
Skriver sen bitches ;) ! :love:

Kommentarer
Postat av: Robbin "BajaMajaN"

GLHF

2011-07-10 @ 15:58:59
URL: http://BajaMajaN.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu