åh blir så förbannad

På ONOFF,
Andra gången som skärmen på min Aino slocknar.
Och nu tänkte jag att jag skulle höra vad man ska behöva göra för att det inte ska hända.
Och då säger gubbfan att det är för att jag har spricka i skärmen?!
Men sist jag lämnade in då? Hade fan ingen spricka i skärmen då.
Och då säger gubben att jag inte kan bevisa att det inte har med sprickan att göra.
Så jag bara gick därifrån och mumlade för mig själv, jävla gubbe.
KÖP ALDRIG EN TELEFON PÅ ONOFF, köpte min första där också, lämnade säkert in den 17 ggr utan resultat.
Sen köpte jag en W890i på audio video, har jag lämnat in den någon gång? NEJ.
Och den här som jag köpte sist på onoff, vilket var ett misstag, har varit inne en eller två gånger.
pissed off..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu