dop

Var på dop idag, stack till Emelie vid tolv och så busade vi och gjorde oss i ordning.
Sången på dopet gick faktiskt bra :)
Har nyss ätit god mat med mamma, perra, rebecca och älsklingen.
Drog mig till datorn bara för att jag är så tråkig, funderar även på att ta en cykeltur och åka och äta glass :)
Får vell se hur de blir med det.
Haha helt random i går halv tolv fick jag värsta kicken av att ut och gå. Men självklart hittar jag inte min MP3 och inget minneskort i min fina W890, som jag har just nu. HAHA.
Ska nog vara lite social med dom andra nu...fast vi får vell se hur de blir med det. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu