ghetto supastar.

Hellojsan, har som sagt haft skolavslutning idag! :) Gick snabbt och bra. Och känner mig så liten, men ändå.. Gå ut åttan känns ändå stort. Få betyg för andra gången, fick första i höstas ju :)
Och mina betyg blev.
.
Bild VG
Biologi G
Engelska VG
Fysik G
Hemkunskap VG
Idrott och Hälsa VG
Kemi G
Matematik VG
Musik VG
Slöjd VG
SO (4 ämnen) VG
Spanska VG
Svenska G
.
Jag är som sagt nöjd!
Köpte en ny telefon idag också eftersom min andra strejkade..
Och jag vill inte ha touch en gång till, så vart den enda bra som fanns med knappar... En ELM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu