hejsan hoppsan

Var upp halv sju imorse och gick pilgrimsvandring med konfirmationen. Inte så jobbigt att gå upp tidigt som jag hade väntat mig. Låg och smsade till ett, så trodde nog jag skulle döda mig själv för att jag trodde jag skulle bli så trött.
Gick med Elin typ hela vägen, eftersom innebandykonfan var med oss också :)
Sen gick vi från nånstans i skogen i Morkarlby till Andreas gården  och åt och sen kyrkan och var med på nattvard.
Sen åt vi på Andreas gården igen, hamburgare denna gång. tjockt.
Sen så spelade "vi" brännboll på campingen mot innebandykonfan. Dom var typ 30 pers och vi max typ 12.
Dom vann, men vad väntade man sig. Vinnarskallar mot oss lixom :)
Sen drog jag hem och gick upp och la mig och sov i två timmar. Fast trotsade mamma att jag inte skulle kunna somna mitt på dagen, men det gick och det gjorde mig nog mer trött.
Har legat och kollat på tv i några timmar och ätit lite salladsblandning från tacosen igår.
.
Längtar som fan till midsommar! då blir det att träffa mina underbara kusiner Marie, Louise och kanske Linda.
Så kommer Emma också med! :D Träffade henne förra året på midsommar där, eftersom hon var med Louise upp från stockholm :)
Sen måste jag träffa Jossan också!  efterlängtade tjejer dedär.

Pratar man med dig, pratar man med en vägg. Hård utan känslor och svar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu