sista och första inlägget denna vecka.

Åker på konfaläger tills på torsdag, usch nej vill verkligen inte. Har massa saker jag vill klara upp hemma först.
Men blir nog skönt att åka iväg iofs? Och bara vara med underbara vänner och snacka gud. HAHA.
Nej men sen åker jag till pappa när mina kompisar och kusiner kommer och firar midsommar där! Kommer bli gal1 !
Har egentligen inte tid att blogga nu, eftersom Linnea kommer om en halv timme och hämtar upp mig, och jag måste fortfarande packa ner lite saker som jag kommit på nu.
Och jag har fan glömt att köpa godis ?! Ah, okej då. Det får bli en nyttig vecka! Höres kanske på mobilblogg under veckan :) Kommer ta massvis med bilder som jag visar sen när jag kommer hem!
Ha en bra vecka!

Bjussar på en gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu