tjosanhejsan

Har varit ner på stan en sväng med Emelie, sen åkte vi lite buss och sen åkte vi hem.
Fan vad skönt att ha skolavslutning imorgon! Vet att typ alla redan har haft det, men bättre sent än aldrig.
all i want is you your ma cherie.
Ska vell snart äta, sen blir det nog att leka med min busunge igen :)
Älskligen åkte hem idag, lite trist. Men man får stå ut, har jag gett mig in på ett till distansförhållande så får man leken tåla, right?
Men vad ska jag ha för skor imorgon ?!
Får panik, vet lix inte ens hur jag ska ha håret, haha sikka problem man kan ha.
Ibland hade jag önskat att jag vore kille, spec på morgonen. Bara gå upp och dra på sig ett par mjukisar, och sen sticka till skolan. Lix klar på 5 min. Nej men då ska man vara tjej och behöva sminka sig och platta håret... KUL.
.
Nog om det, nu har jag faktiskt ingenting annat att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu