Mer tråk..

Senaste

Låt du hörde: Sara Varga - Spring för livet.

Film du såg: Wallander - Prästen

Mat du åt: Fläskytterfilé och klyftpotatis.

Kram: Hejdåkram med Robbin.

Puss: Öhm, någon vecka sen.

Känslan: Trög

Resa: Till pappa två mil bort ? :)

Glädje: -

Dröm: Att du svarade på sms.

Personen du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: M

Gången du åt 7-eleven korv: Haha aldrig.

Gången du var utomhus: När jag kom hem från målet :)

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vid fyra idag :)

Saken du köpte: Ramlösa. (Oj den hade jag helt glömt bort.)

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Att träffa kompisar i skolan imorgon.

Ska inte bli skoj att: Börja gå upp tidigt.

Sparar till: Inget.

Pålägg som gäller: Lätta smör! Och inte snåla!

Önskar att jag var bättre på: Gå upp tidigt & att bli bättre på att locka håret :)

Dagens dryck: Juice nyss, innan var det mjölk och vatten :)

Vad saknar du: M

Tre band/artister: Daniel Norberg/Volbeat/Rihanna

Vad har du gjort idag: Varit lite med Julia :D

Brukar du svära mycket: Ah, händer vell..

Hur tidigt stiger du upp: Om jag börjar åtta så är det halv sju som gäller :)

På helgerna: Hos pappa så äre typ 8, hos mamma kan det bli mellan 10 och 12 :)

Vad ska du göra ikväll: Soooooooova

Hur många timmar sover du per natt: Typ 7 timmar :)

Vem är snyggast i världen: Du

Vad är det för veckodag: Söndag nu.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Oj, det vet jag inte :)

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina jeansleggings.

Längd: 159,5 :)

Byter gärna garderob med: Alexandra Nilsson (a)

Byxa eller kjol: Byxor ftw!

Senast utlästa bok: Oj, det vet jag inte.

Mitt rum kan beskrivas som: Ljust.

Mig själv med tre ord (just nu): Trötter, grinig & osöt. Hah.

Jag tränar: Innebandy :D

Jag ville bli när jag var liten: Ingen aning, kommer inte ihåg.

 

 

Nu går jag och lägger mig. Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu