dusch next

Lämnade in min läslogg idag, nu ska jag gå och duscha och ta hand om min kropp lite granna ;)
Skulle egentligen behöva göra hårpaketering också, får vell se om de blir något sånt ! :)
Men fan vad jag har fastnat för låten i inlägget under, den är så bra!!
Nu har vi bara, haha måste räkna...
6 hela skoldagarkvar ?! vaaaaa ?!

måste checka här nu,
imorgon 27 - vanlig dag
måndag 30 - vanlig dag
tisdag 31 - vanlig dag
onsdag 01 - vanlig dag
torsdag 02 - ledig
fredag 03 - ledig
måndag 06 - ledig
tisdag 07 - vanlig dag
onsdag 08 - tälta med klassen
torsdag 09 - tälta med klassen
fredag 10 - vanlig dag
måndag 13 - schemabryt?
tisdag 14 - SKOLAVSLUTNING !!! :D


åh vad skönt, alltså bara 19 dagar till skolavslutningen!! :D
Sen dagen efter börjar konfan... jippie !
de kallar jag tokigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu