ett samtal från utlandet

Som var min älskade Magnus! :love:
Haha stackarn hade bränt sig första dagen ;)
Och så hade dom haft 35 grader hela dagen. Fatta vad skönt, bort från det här skit vädret! Det är fan kallt ute!
Men har iaf blivit klar med min svenska logg nu, ska bara ren skriva den senare sen så kan jag lämna in den imorgon :D !
Hade även två prov idag, första spanska provet gick nog skit, för det var ingenting som jag hade tränat på!
Men matte provet gick grymt! Det är en som jag vet att jag hade fel på, som man självklart kommer på när man lämnar klassrummet.
Imorgon ska vi göra en "redovisning" på fysiken att vi kan serie och parallel koppla.
Det kommer ju gå bra för de vet jag hur man gör! :)
Sen näst nästa vecka ska vi och tälta med klassen, och då hoppas jag verkligen på bra väder!!!
Kommer iaf bli kul med eventuellt bad för min del, om jag kan vill säga ;) HAHA, typiskt att man ska ha de just den veckan då.
Nej nu ska jag ta tag i kragen och skaffa mig ett liv innan jag möglar vid datorn.
Måste föresten visa ett youtube klipp, som jag hade på telefonen när jag var liten. Som Erika sedan började prata om typ i förrgår och jag hittade det igen på youtube, lycklig blev man då!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu