guuud afternoon.

Haha, hemma efter skolan nu :) Skönt!
Lugn dag med bara tre lektioner, so, slöjd och engelska ;) !
På so:n satte jag upp bild och text från inlägget i dalademokraten som handlade om oss, glasrutan i chicagokorsningen, så kolla där på måndag och se vilka duktiga tjejer som vann för fjärde året irad ;) !
Ska nog vara med emelie senare, eller jag MÅSTE vara med henne. Fan inte vart på hur länge som helst!!
Sen imorgon har vi rep klockan 10, IGEN!
Dryygt. Ah vet inte vad jag ska göra nu, eller jo haha, måla naglarna (a) Lite sär sådär.
Dom tog föresten bort låten som jag och Emma skulle sjunga :(
Trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu