hellujsan

Vanlig lugn och seg dag i skolan idag.
Inte hänt någonting kul.
Och så har dom nuvarande 6:orna varit på besök på våran skola, och shit vad alla var små.
Drygt med massa småungar på skolan.
Imorgon kanske jag ska cykla till skolan med adde, sandra, jessica, olle, och wille (?)
Det beror på hur jag ska göra med min älskling.. :) Får nog träffa han imorgon iallafall.
Funderar på om jag ska följa med honom hem, och de tror jag nog, för han är alltid här och nu ska jag tänka på vad han vill :)
i can do it on my own, no matter what you say

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu