hola senoritas

Idag var det ett riktigt pådrag på skolan, någon kille hade knivhotat en annan, vet vem men skriver inget.
Och han kom till våran skola, med typ 10-15 peroner till från typ Orsa, och rektorn ringde polisen och de kom en polisbil och tre stycken civila, och jag har ingen aning på hur många som fick åka polisbil där ifrån men skulle gissa på typ 5 personer.
När de började ge sig och en eller fler satt i bil, så började en tjej sparkas och sånt och då tog dom henne också, men hon verkade inte vara lätt att få med sig eftersom hon sparkeades och skrek så det hördes flera mil typ.
Haha aja, min dag har vell iaf varit bra, förutom att dum som jag är, tar jag tag i en matvagn som har varit i ugnen, så har gått med en is påse hela dagen och nästan brytit ihop för det gjort så ont.
Duktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu