men nu orkar jag inte mer.

Fan! Kör hela tiden nu känns det som! Visst okej, vi har showen fyra gånger nsta vecka. Men fan vilka tråkiga sista rep vi har nu alltså! Det är nu man är så sjukt jävla trött!
Har heller inte fixat dom kläderna jag ska fixa, ska man lix behöva köpa nytt bara för en show?! Tycker jag verkligen inte. Kommer ju knappast använda förgglada tights och bodys och benvärmare och sånt i skolan sen ?!
ÅHHHHH!
Sen fick vi veta idag att vi nästa torsdag ska ha prov i svenska!!! Sen veckan efter ska vi lämna in våran logg, och jag har bara hunnit till första loggen av åtta ?! När fan kommer min vilotid ?!
Allt är bara cp nu, fick nyss sms av min körledare att jag ska ta med kläderna på torsdag !!! Har ju fortfarande inga ?!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu