outside

Har setat ute i en halvtimme idag, men inte fan fick jag nå färg, men det kommer vell efter några gånger.
Som många sett så är jag typ lika vit som en isbjörn, så man skulle kunna kalla mig albino :p
Känner mig alltid blekast när jag är med mina kompisar, och det är ju inte kul !
Imorgon ska jag inte vara med på idrotten, fysiken och so:n. För vi har kör genrep och det är jag inte taggad på. Men ett plus är iaf att vi får pizza där ;) så det blir feting nice :) !
Ska stryka en grej till konserten nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu