helluuuuuuuu

Hade sjukt kul och trevligt igår!
Åkte till våmhus till Adde och Sandra, sen kom typ fyra killar till.
Vi gick till Våmmevi, och där träffade jag jätte många saknade personer!
Blev också vän med två stycken som jag bråkat med, skönt det!
Var ute där ett bra tag, till ca halv två.
Då skulle Sandra hem, sen gick vi tillbaka igen en snabbis och kollade lite.
Sen vid tre skulle vi sova, men jag låg vaken till fem. Och sen vaknade jag varje timme.
Tro om man är slut nudå?
Fick hämtning vid tolv, sen åkte vi till Malung en snabbis och nu har jag bara varit hemma sen dess.
Ska nog snart gå och plocka upp den otroligt tunga och onödiga väskan som jag hade med mig för en natt.
HAHA.
Höres sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu