i´ll be there boy

Skrev nyss ett långt inlägg, sen fick jag lov att starta om datorn, men ska kortfatta mig.
Har haft älsklingen här sen i söndags, därav den dåliga uppdateringen, sorry för det.
Idag har vi även haft det andra testet i Hemus, skönt att ha det gjort!
Men tror fan att jag sträckte BÅDA baksida av låren, när vi var klara med den tredje omgången
av backen, så var det bara att slå omkull sig på backen och typ tjuta (?). F*N vad ont det gjorde!
Trodde aldrig att det skulle bli bra, nu är jag bara lite öm i kroppen och ska strecha innan jag lägger mig.
Har just nu inget mer att skriva, så skriver väl så fort jag kommer på något ;)
pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu