Längtar efter något som kan rädda mig

Ska snart hoppa in i duschen efter min bror. Ska bli skönt att duscha bort all sjuka, även fast jag
fortfarande troligtvis har feber. Ska ta hand om mig riktigt nu! Sen ska jag försöka avsluta lite på
rummet, ser lite rörigt ut nu.
Ska iallafall bli skönt att lägga sig i en nybäddad säng. Lisa Forsgren lyckades skrämma mig med sitt inlägg, haha
så jag kände mig tvungen att bädda rent, och Lisa, jag har till och med dammsugit madrassen! ;)
Haha, nej nu ska jag kolla om duschen är redo för mig! :)
.

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahah, jaa men det är ju faktiskt sant haha ;) <3

saknar dig bella!!!

2011-08-26 @ 21:07:50
URL: http://lisaforsgren.devote.se
Postat av: hannah

alltså de är så sjukt jävla äckligt, å att de är sant skrämmer ju en :S känner sig sjukt äcklig!!

2011-08-27 @ 01:20:29
URL: http://nattstad.se/hanniih

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu